|
Post by tyranless on Sept 27, 2008 12:28:33 GMT -5
Han nåede ikke at høre hvad hun sagde da en let sitren gik gennem hans krop, det gjorder der hver eneste gang der var nogen der følte smerte eller lidelse i nærheden. Hans pupiller udvigede sig, til det dobbelte, men det kunne hun heldigvis ikke se fordi hun var blind. Han drejde hoved og fik øje på en hest der lå under en vogn og vrinskede ynkeligt. Der lå grænsager over det hele, og et hjul som muligvis kom fra vognen og var årsagen til styrtet. ''Jeg bliver desværre nødt til at gå..'' sagde han kort for hovedt og gik med raske skridt hen imod hesten
|
|
|
Post by Hitomi on Sept 27, 2008 16:13:40 GMT -5
hitomi så rundt og blev lidt forvirret"hvad sker der" spurgte hun højt
|
|
|
Post by tyranless on Sept 27, 2008 16:28:07 GMT -5
Mennesker begyndte at samle sig omkring hesten, og flere store mænd prøvede at flytte vognen, og det lykkedes da også til sidst efter nogen forsøg. Men hesten prøvede knap nok at rejse sig op, og selv om mændene skubbede lidt til den, rykkede den sig ikke ud af stedet
En kvinde, og hendes datter gik forbi Hitomi, og hørte hendes spørgsmål ''Der er en vogn med grænsager der er væltet, og hesten der trak den er kommet slemt til skade..'' sagde hun trist, og fortsatte så derpå mod menneske myldret omkring ulykken
Tyranless trak hætten godt ned så ingen havde en chance for at se hans ansigt. Han råbte klart og tydeligt ''træd til side alle sammen, jeg er healer'' løj han fuldkommen overbevisede. Folkene trådte øjeblikkeligt til side, og lod ham komme frit igennem. Han smilte ondt under hættens skygge, og fortsatte mod hesten
|
|
|
Post by Hitomi on Sept 27, 2008 16:32:34 GMT -5
hitomi stivnede "nej.. STOP" råbte hun efter ham med det var forsent. hun kunne ikke finde vej hen til ham
|
|
|
Post by tyranless on Sept 27, 2008 16:40:44 GMT -5
Han hørte Hitomis råb bag sig, og hans smil voksede. Han satte sig på knæ foran hesten, og lod hånden køre over den ryg *Idioter tænk at de ikke kan se forskel på en healer, og en dødsengel* tænkte han undervuderende, og fortsatte med at køre hans hånd hen af ryggen på den. hesten vred sig nogen gange, den kunne tydeligt mærke at der var noget galt. *tænk at den er klogere end alle menneskene til sammen* tænkte han koldt. Han fandt et stort sår på dens knæ, og lagde derpå sin hånd ovenpå ''Okay alle sammen, jeg bedøver nu hesten så i skal ikke blive bange hvis den ikke bevæger sig. Jeg lover den trækker skam været'' løj han igen. Menneskene omkring ham nikkede ivrigt, og kiggede med store øjne. Han lukkede øjnene og holdte stramt om hestens knæ. Han fandt frem til dens smerte og lidelse og begyndte at suge det til sig igennem dens sår på knæet. Hesten bgyndte at vridde sig og vrinske højlydt, men folkene omkring blev bare stående, der 'skete jo ikke noget' det havde 'healeren' jo sagt
|
|
|
Post by Hitomi on Sept 27, 2008 16:44:33 GMT -5
Hitomi hørte det. en stærk lysstråle ramte tyranless lige i siden så han fløj væk fra hesten. "rør ikke mit folks dyr igen" sagde hun med et rasende udtryk ingen nogen side havde set på hitomi. udtrykket lignte det samme som hendes far havde haft. hun havde ramt ved et hel. kun mørke væsner kunne rammes af lystrålen fra hjertes indre. men da hun ikke var et lys væsen tog det hårdt på hendes energi
|
|
|
Post by tyranless on Sept 27, 2008 16:50:14 GMT -5
Tyranless røj fuldkommen overrasket gennem luften og gled hen af jorden. Han løftede hoved men kunne intet se takket være lysstrålen hitomi havde skudt efter ham. Han gned sig i øjnene i håb om at det hjalp, men synet kom ikke tilbage. Han rejste sig op, hans ben var ved at knække sammen under ham, han var ikke vandt til lysstråler ''Din lille Satan!'' råbte han rasende og prøvede at få øje på hvor hun nu end befandt sig, men det eneste han kunne se var lys over det hele
|
|
|
Post by Hitomi on Sept 27, 2008 16:52:40 GMT -5
hun havde noget han ikke havde, en fantastisk hørelse. hun kunne sigte uden at se, "du hørte mig. hold dig fra mit folk og dets dyr" sagde hun og formede en lys kugle. hun blev svagere hele tiden men kunne ikke gøre andet da hun jo vidste hvad han var
|
|
|
Post by tyranless on Sept 27, 2008 17:00:21 GMT -5
Tyranless rettede sig spyd hvor hendes stemme kom fra, men ramte utroligt meget ved siden af. Hans mørke stråle ramte et hus, så murbrokker røg ned på gaden, og folk råbte og skreg op. Han gned sig endnu engang i øjnene, men det hjalp lige meget
|
|
|
Post by Hitomi on Sept 27, 2008 17:03:44 GMT -5
hun samlede al engeri og skød kuglen på ham men den ramte kun hans venstre halvdel da hun var ved at falde af al den energi. "jeg laver ikke mit folk i stikket. jeg kæmper for mit folk. jeg er deres dronning deres beskytter. og deres leder" sagde hun og svedte meget
|
|
|
Post by tyranless on Sept 27, 2008 17:11:17 GMT -5
Han var ved at skrige af smerte da han mærkede en stor kraft af lys ramme hans venstre side. Hans venstre ben knækkede sammen, og han landede hårdt ned på det højre knæ. Han prøvede at bevægde sin ventre arm, men den ville ligesom ikke rigtig reagere ''Så stopper det..'' hvislede han mørkt, og sendte tre mørke stråler mod hende, få sekunder efter hinanden
|
|
|
Post by Hitomi on Sept 27, 2008 17:14:27 GMT -5
hun var så svag hun ikke kunne undgå dem og blev ramt af alle træ men var vilje stærk og blev stående.hun gik mod ham lige meget hvor meget han skød på hende "hvorfor... hvorfor vil du skadet mit folk. vi har dig intet gjort"
|
|
|
Post by tyranless on Sept 27, 2008 17:23:16 GMT -5
Han gned sig irriteret i øjnene igen igen, og denne gang kunne han se farver, men det hjalp ikke særllig meget, for farverne flød hele tiden ind i hinanden. Han fik øje på en bestemt farve der bevægede sig mere end de andre, det måtte være hende. Han rejste sig op på sit højre ben og humpede hen mod hende ''Hvis jeg ikke suger smerte og lidelse fra nogen har jeg ingen kraft, og uden kraft kan jeg ikke bruge magi, og uden magi ... Kan jeg ikke slå engle ihjel. Det giver nærmest sig selv ..'' snerrede han mens han stadig humpede hen imod hende
|
|
|
Post by Hitomi on Sept 27, 2008 17:26:54 GMT -5
"men her skal du ikke slå nogen ihjel. vis du prøver gør jeg det af med dig" sagde hun med alvor i stemmen og tyede ikke på at ombestemme sig.
|
|
|
Post by tyranless on Sept 27, 2008 17:30:07 GMT -5
''Tænker du nogensinde på andet end dit folk?'' sagde han sarkastisk, mens han blinkede for at få synet tilbage
|
|