|
Post by Hitomi on Jul 28, 2008 12:43:34 GMT -5
"er De sikker. vis jeg dør overtager en af mine rådgiver eller en fra de andre lande ville tage landet"
|
|
|
Post by tyranless on Jul 28, 2008 12:52:19 GMT -5
han kiggede hjælpeløst på hende ''jeg giver op'' sukkede han ''Der er bare ingen undskyldninger der er gode nok til dig''
|
|
|
Post by Hitomi on Jul 28, 2008 14:15:26 GMT -5
hun blev lidt trist over det han sagde "hvorfor indrømmer du ikke bare at du har godhed i dig, er det så slemt"
|
|
|
Post by tyranless on Jul 28, 2008 14:22:30 GMT -5
''Jeg havde engang godhed i mig men det er fortid nu...'' Minderne om Tara kom tilbage igen ''Og sådan bliver det bare, hun er væk, og der er ikke noget jeg kan gøre for at få hende tilbage..'' han lukkede munden med det samme, hvad havde han gang i ? Fortalte sin livshistorie til dronningen af Det Forenede Land, det gik ellers godt ''Jeg burde slet ikke være her..'' sagde han mest til sig selv
|
|
|
Post by Hitomi on Jul 28, 2008 14:27:58 GMT -5
"hr. selv om De siger engang ligger det i dig. bare se på mig folk siger jeg ikke har ondskab i mig" hun ønskede at hjælpe ham da han lod trist men kunne jo ikke
|
|
|
Post by tyranless on Jul 28, 2008 14:54:35 GMT -5
''Det har du da heller ikke?'' spurgte han ''Hvis du taler om denne episode var det jo bare forsvar, man bliver jo ikke ond af at forsvare sig, selvom man bliver nødt til at slå den anden ihjel..Bare det er i forsvar''
|
|
|
Post by Hitomi on Jul 29, 2008 8:18:59 GMT -5
hun sukkede "det jeg gjorde var ikke forsvar, vis det er forsvar slår man og løber" sagde hun og gik ud af gyden og holdte en hånd i lommen stenen var der inu
|
|
|
Post by tyranless on Aug 4, 2008 11:04:42 GMT -5
Han fulgte roligt efter hende, og kom op på siden af hende ''Jeg tror vi har meget forskellige meningerne om hvad der er forsvar, og angreb. Men jeg tror godt vi kan blive eninge om, at hvis jeg prøvede at suge smerten, og lidelsen ud af dit sår på armen, ville du forsvare dig, og ikke angribe..'' sagde han koldt, og kiggede stift ligeud, mens et ondskabsfuldt smil begyndte at vokse frem på hans læber
|
|
|
Post by Hitomi on Aug 4, 2008 12:53:08 GMT -5
hun standsede op og trak vejret dybt ind "jeg ville ikke forsvare men angribe for at forhindre dig i at skade flere, jeg tænker på mit folk og ikke mig selv når jeg slås" sagde hun fast og gik igen vidre
|
|
|
Post by tyranless on Aug 4, 2008 13:00:10 GMT -5
''Det bliver vidst en smule svært at angribe mig...Varyler er ikke bare sådan at angribe...'' sagde han udtryksløst
|
|
|
Post by Hitomi on Aug 4, 2008 13:06:52 GMT -5
"jeg er selv en varyl så tror du ikke at jeg ved det" sagde hun og var helt roligt lige meget hvad han sagde til hende
|
|
|
Post by tyranless on Aug 4, 2008 13:15:23 GMT -5
Han blev en smule overrasket over at høre det, men hans ansigt viste stadig intet ''Hvilken slags?'' spurgte han hæst
|
|
|
Post by Hitomi on Aug 4, 2008 13:20:44 GMT -5
"det vil du jo selv kunne regne ud når du tænker på min mor og fars racer" sagde hun helt roligt da alle i landet kendte deres racer
|
|
|
Post by tyranless on Aug 4, 2008 13:24:14 GMT -5
Han sukkede dybt ''Hvor skulle jeg vide det fra? Jeg bor ikke i dette land, og jeg snakker heller ikke med folk fra dette land, hvis det ikke er nødvendigt. Jeg har ingen anelse om hvad din mors, og fars race er'' sagde han tørt
|
|
|
Post by Hitomi on Aug 4, 2008 13:26:27 GMT -5
"men mor var hesk og min far var en mægtig af dyrefolket" sagde hun roligt og blev trist over at tale om dem
|
|