|
Post by niniane on Jul 14, 2008 12:32:13 GMT -5
hun så sarkastisk op på ham. "måske skulle du overveje det ja... men ved du hvor du finder vievand? og hvad det kræver?" denne gang var hendes smil direkte ondt og skræmmende.
|
|
|
Post by tyranless on Jul 14, 2008 15:31:56 GMT -5
''Jeg finder vel bare en barnedåb et sted, det skulle ikke være så svært '' svarede han, og trak på skuldrene ''Hvad det kræver? Jeg flyver vel bare ned, og tager noget vievand...Eller der er måske bestemte regler for hvornår, og hvordan jeg skal få fat i det?'' spurgte han, og baskede nogen enkelte gange for at forblive i luften
|
|
|
Post by niniane on Jul 15, 2008 6:07:30 GMT -5
"Du må ikke være uren efter du har rørt vandet. ellers er det ikke vievand..." hun smilede hårdt. "ingen smerte efter du har været i berøring med det... og så finder du mig... i bjergene? og jeg fjerner det med de tre ritualer... kay?"
|
|
|
Post by tyranless on Jul 28, 2008 9:07:36 GMT -5
han kiggede forskrækket på hende ''Hvad!?'' ubrød han ''Det er da ikke dit alvor?'' 'Der er vel ingen vej uden om..' tænkte han lidt efter ''Okay det er en aftale healer lærling. Men du har bare med at være der når jeg kommer tilbage, ellers bliver det værst for dig selv'' snerrede han, og fløj ud i mørket
|
|
|
Post by niniane on Aug 2, 2008 15:42:04 GMT -5
"hejhej" råbte hun ironisk og trak Azir med sig væk fra den åbne plads. hun forsvandt hurtigt ud af syne i skovens skygger,
|
|