|
Post by tyranless on Jul 9, 2008 17:34:29 GMT -5
Thy Kiggede forskrækket på pigen da hun fuldførte sin sætning *Hun-hun vil slå Tyranless ihjel!* hvinede han *hvad skal vi gøre, hvad skal vi gøre!?* hvinede Krowly ligeså hysterisk. *jeg har en ide* sagde Sylee mens han fløj ned til Tyranless. Han gik hen til hans venstre hånd, og prøvede at få en lille guldring af med sit næb
|
|
|
Post by niniane on Jul 9, 2008 17:39:06 GMT -5
Travan slog hårdt ned mod den meget større fugl med et skrig. Niniane opdagede hvad de lavede. hun sendte et spark efter fuglene og greb hurtigt sin taske. hun havde ting deri der kunne tage hævn for hende, uden at hun nogensinde kom i berøring med liget. hun så på fuglene. "slap dog af... jeres ven ska nok klare sig... i regner da vel ikke med at jeg vil sparke en der ligger ned?"
|
|
|
Post by tyranless on Jul 9, 2008 17:42:20 GMT -5
Thy, og Krowly var nu også på vej ned fra træet for at hjælpe. Krowly satte kurs mod pigen, og begyndte at flyve rundt omkring hende, og bide efter hende med sit næb. Thy var nu gået igang med også at prøve at få ringen af, mens Sylee kom sig efter slagende
|
|
|
Post by niniane on Jul 9, 2008 17:45:09 GMT -5
Niniane lagde knæet over mandens hånd. hun bøjede sig fremad og fortsatte med at rode i sin taske mens hun ignorerede fuglenes flaksen og kradsen. en flaske med noget klar væske kom til syne i hendes hånd. hun samlede et vissent blad op og begyndte at smørre det på mandens hals.
|
|
|
Post by tyranless on Jul 9, 2008 17:49:08 GMT -5
ravnene fløj væk igen da de ikke havde en chance for at hjælpe Tyranless, men de havde alligevel fået skubbet lidt til hans ring, så han ville sikkert snart vågne
Tyranles åbnede øjnene med et sæt, og stirrede vantro på pigen ''hvad er det du laver?'' hviskede han, mens han prøvede at løfte armene men forgæves, han havde endnu ikke fået hendes kraft til at virke
|
|
|
Post by niniane on Jul 10, 2008 2:47:59 GMT -5
"du gætter det aldrig." hun stoppede proppen i flaskehalsen og tog en anden flaske. denne var meget mindre og væsken var blå og lugtede stærkt af død. hun hældte en enkelt dråbe på hans hals og satte så proppen forsvarlige på igen. Azir flyttede sin hov og Niniane rejste sig og så på ham. et grumt smil krusede hendes læber.
|
|
|
Post by tyranless on Jul 10, 2008 6:37:58 GMT -5
Tyranless lugtede til luften ved hans hals ''hvad er det for en dejlig duft du har smurt på mig?'' spurgte han, og udstødte et enkelt 'suk' da hesten flyttede sin hov ''Den dufter så dejlig af død...'' mumlede han
|
|
|
Post by niniane on Jul 10, 2008 7:45:08 GMT -5
hun smilede koldt med et hånende blik. hun var stadig bleg som et lig, men hendes øjne var levende og alt andet end rare. "det er død..."
|
|
|
Post by tyranless on Jul 11, 2008 15:32:31 GMT -5
Han kiggede uforstående på pigen, men pludseligt, mærkede han igen følelsen af at ikke have kontrol over sin egen krop ''Død...'' hviskede han igen, og mærkede tiltrækningen af lugten af død. Han løftede sig langsomt fra jorden med hænder rystende af anstrengelse, og kom på benene. Han begyndte at gå mod pigen med tunge skridt, og med sit spyd slæbende efter sig i højre hånd ''Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at fortælle hvordan jeg for det her stads af..'' hvæssede han, og gik stadig mod hende ''Jeg har ingen kontrol over mine handlinger når jeg kan lugte død, smerte og lidelse...så fortæl mig hvordan jeg for det af...for jeg kan gætte mig til at jeg ikke bare kan få det af med simpelt vand..''
|
|
|
Post by niniane on Jul 11, 2008 16:04:03 GMT -5
"nej... du kan ikke lide vievand vel?" hun fandt en lille flaske frem. det var løgn man skulle ikke bruge vievand. bare timian og fennikkel og noget hvidvin. dun havde det i flasken... men hvis hun fjernede det ville hun blive frataget sin hævn. død og sygdom var det samme for hende, og hvis han ikke fik det vasket af nu ville han de næste uger blive frygtelig syg og til sidst dø under frygtelige pinsler.
|
|
|
Post by tyranless on Jul 11, 2008 16:58:04 GMT -5
Han kiggede hende i øjnene. Kunne han virkelig stole på det?....nej sikkert ikke ''Hmm jeg håber for din skyld at du taler sandt..'' han gik nu helt hen til hende, og rørte let ved låsen om hendes hals ''For ellers kunne det jo være, at jeg kunne komme til at fortælle hvor du befinder dig...'' et grumt smil gled over hans læber ''healerlærling''
|
|
|
Post by niniane on Jul 12, 2008 3:31:43 GMT -5
hun blev kold over det hele. det var det værste der kunne ske efter hendes synspunkt. det gjaldt om at finde noget godt at sige hurtigt. hun lagde armene over kors og lod som om han ikke skræmte hende. "du ville have tre uger. så er du død som en røget ål."
|
|
|
Post by tyranless on Jul 12, 2008 13:43:56 GMT -5
Hans smil blev større, han kunne mærke at hendes kræft begyndte at virke. Han lod som om han gik, og tænkte lidt over det ''Okay her er planen...første uge bruger jeg på at finde vievandet. Anden uge bruger jeg på at finde dig..hvis vievandet ikke hjælper..'' han drejede sig med et sæt, og tog fat i hendes kæde, og løftede hende få centimeter fra jorden ''Og endelig tredje uge..når jeg har fundet dig..slår jeg dig ihjel'' hvislede han, og kastede hende på jorden. Han spredte sine vinger ud, og begyndte at baske ''Men selvfølgelig kun hvis vievandet ikke virker'' han begyndte at flyve, men stoppede da han var ti meter over jorden ''Sidste chance healerlærling...Står du stadig fast ved at jeg skal bruge vievand for at få det af?'' spurgte han, og trak sin hætte over hoved igen
|
|
|
Post by niniane on Jul 12, 2008 15:46:44 GMT -5
hun rejste sig langsomt. hendes hals var øm og hendes blik var som stål. "Du ved vel ikke præcis hvad der var i den flaske? og hvad jeg har i alle de andre...?" hun så vredt op på ham. hvis blikket havde kunnet dræbe ville han have ligget i sin grav for længst. hun trak kappen tættere om sin spinkle krop og knugede den lille flakon i hånden.
|
|
|
Post by tyranless on Jul 13, 2008 16:37:15 GMT -5
''Nej, men det skulle jeg måske tage at finde ud af?'' spurgte han, og rettede lidt på sine ærmer *Det ville måske være en meget god ide at finde ud af hvad de flasker indholder* tænkte han
|
|