|
Post by Loveless on Oct 5, 2008 13:51:23 GMT -5
Loveless rejste sig op og kiggede så i den retning som pigen havde reddet. Hun kiggede så på læreren og ville gerne sige at hun var reddet den vej, men eftersom hun ingen stemme havde, stod hun helt stille og sagde ingen ting.
|
|
|
Post by Shimu on Oct 5, 2008 14:02:10 GMT -5
han så på pigen og gik over og rakte hende hans hånd for at hjælpe hende op
|
|
|
Post by Loveless on Oct 5, 2008 14:09:20 GMT -5
Loveless trak sig hurtigt, bange tilbage, hun kunne se at han var fra Dark land, det ville sige at han ikke var en god person.
|
|
|
Post by Shimu on Oct 5, 2008 14:14:38 GMT -5
han så på hende og forstod ikke hun ikke ville tage imod hjælp. han var nok fra dark men det var hans ene forældre ikke
|
|
|
Post by Loveless on Oct 5, 2008 14:19:06 GMT -5
Loveless kiggede ned i jorden og pegede så i retningen af hvor pigen var reddet hen. *Håber han forstår* tænkte hun trist.
|
|
|
Post by Shimu on Oct 5, 2008 14:24:25 GMT -5
"ja jeg kunne gætte det min pige... men hun er på hesten så kan jeg ikke fange hende" sagde han og havde stadig armen fremme for at hjælpe hende op
|
|
|
Post by Loveless on Oct 5, 2008 14:26:23 GMT -5
Loveless kiggede på læreren. Hun så ham så, i et helt andet lys, så hun tog fat i hans hånd og lod sig blive hjulpet op.
|
|
|
Post by Shimu on Oct 5, 2008 14:28:27 GMT -5
han hev hende op at stå og holdte hendes arm til hun havde fodfæste igen. han slap så og så mod den retning shimu var redet i. "hun vil komme tilbage. hun vil ikke lade folk slippe uden at skade den først"
|
|
|
Post by Loveless on Oct 5, 2008 14:32:46 GMT -5
Loveless kiggede i retningen hvor pigen var reddet imod og derefter på læreren. *Hvad skal jeg gøre? Hvad skal jeg dog gøre?* tænkte hun bange.
|
|
|
Post by Shimu on Oct 5, 2008 14:43:56 GMT -5
han så på hende "gjorde Shimu dig noget" spurgte han
|
|
|
Post by Loveless on Oct 5, 2008 14:51:24 GMT -5
Loveless nikkede stille. Hun pegede på sin nakke og hals, der var kommet nogle røde mærker af hendes greb.
|
|
|
Post by Shimu on Oct 7, 2008 10:00:45 GMT -5
han så på det og rystede på hovedt. "den lille lede satan" sagde han og så efter mørket. "vis hun rør dig igen skal du bare sige du kender Lusitar" sagde han til hende
|
|
|
Post by Loveless on Oct 7, 2008 11:15:31 GMT -5
Loveless kiggede på manden med store øjne, smilede så og nikkede. *Han er virkelig flink, men hvordan kan det så være at han underviser hende* tænkte hun trist. Hun var måske stum, men dum var hun ikke helt, hun kunne sådan godt se sammenhængen imellem dem.
|
|
|
Post by Shimu on Oct 7, 2008 16:20:50 GMT -5
han så på hende. "når du må undskylde jeg vilfange hende før hun brander skolen ned igen" sagde han og begyndte at løbe og kalde på engang
|
|
|
Post by Loveless on Oct 8, 2008 6:52:05 GMT -5
Loveless kiggede et øjeblik efter ham og løb derefter den modsatte vej. *Hvis jeg bare kan stikke af... hvis jeg bare kan finde tilbage.. så... så..* tænkte hun, men fik ikke afsluttede mere, da hun ikke vidste hvad hun så skulle gøre.
|
|